Am
mașina din septembrie 2014. În anul acela, iarna a fost un coșmar pentru mine.
Toată lumea îmi spunea să nu mă pună Sfântul să trag frâna de mână iarna că
rămân cu ea în mână. Buuun, spun. Ascultat, băgat la cap, aplicat.
Într-o dimineață de luni, când plecam de la muncă după 2
evenimente consecutive împreună cu ceilalți colegi, cred că afară erau cel
puțin -20 de grade. Nu mișcasem mașina de sâmbătă dimineața, așa că era toată
țurțuri. Mașina era puțin parcată în rampă. Insesizabil. Așa că blonda din mine
o bagă în viteză, lasă motorul să meargă și se apucă de rașchetat parbrizul.
Apăsam cu atâta ură pe gheața aia încât mașina s-a urnit din loc, la vale!!! Ea
prima, eu după ea. Nici nu știam dacă să țip sau să râd. Colegii râdea, dar
țipau ferea! De atunci mi-am jurat că voi încerca să am mai mare grijă de
mașina mea. Nu degeaba îi spuneam ”Bebel”. Vorbe. La cum arată acum...
Din poveste în poveste, mă întreabă o prietenă de ce nu-mi
iau un garaj pliabil. În afară se găsesc la tot pasul. Touche!
Sursă foto: Garaj pliabil |
Și
mă apuc de căutat. Primul venit, primul servit, nu? Caut „garaje pliabile” pe
Google și mă trimite pe o pagină de Facebook. Și mai bine, îmi zic în gând. Ce
să vezi! Apare Brașov la locație! Ăștia-s de-ai mei! Până aici le-a fost!
Buhahahahaha!
Le trimit o cerere de ofertă și primesc răspunsul foarte
prompt. Le comunic că sunt brașoveancă cu buletin de Moldova, dar nu am uitat
de unde am plecat. Din acel moment, discuția a mers spre un făgaș mult mai
prietenesc, iar elementele protocolare au dispărut din peisaj.
Dacă sunteți interesați să cumpărați un garaj pliabil sau
măcar să aveți habar de așa ceva, puteți citi mai departe. Dacă nu vă
interesează, vedeți că a început „Noră pentru fata mea” pe canal J.
Și-l întreb pe Adrian, tipul din spatele tastaturii, de
unde și până unde garajul pliabil, din ce material e, dimensiuni, de unde e
adus, de unde ideea? Ce să mai, interogatoriu curat!
„Povestea - din spatele garajului - a început
când căutam o protecție alternativă pentru mașina mea, în condițiile în care nu
dețin un garaj convețional, construit. Eram foarte nemulțumit de diminețile
reci de iarnă în care trebuia să curăț zeci de minute, poate, mașina de zăpadă
și, mai ales, gheața de pe parbriz și geamuri. (Ha!
Încă o victimă! Buhahaha – Notă personală) Mai mult, chiar și pe timpul
verii, ploile cu gheață sunt cunoscute pentru daunele provocate vopselii sau
lacului de pe mașini”, zice Adrian pe Facebook.
De la aceste
nemulțumiri sau neajunsuri a pornit practic în căutarea unei soluții. După
câteva luni de căutări și studii de piață, împreună cu prietenul lui,
Laurențiu, Adrian a găsit garajul pliabil și și-au propus să-l realizeze în
România.
„Totuși, în
entuziasmul nostru, ne-am dat seama că pentru început nu putem produce în țară
acest garaj pliabil. Costurile de producție estimate erau foarte mari datorită,
în primul rând, reticenței producătorilor și firmelor românești care de obicei
practică un adaos foarte mare la începutul unei colaborări noi. Chiar și în
cazul în care noi importam toată materia primă și aveam nevoie doar de
manoperă, cerințele erau foarte mari în ceea ce privește comanda minimă
ș.a.m.d.”, a adăugat brașoveanul.
Sursă foto: Garaj pliabil |
Pe
scurt, garajele pliabile sunt importate din China.
Dacă
vă interesează dimensiunele, aflați că sunt de 3 feluri:
-
garaj pliabil Motto (dimensiuni: 2700X1570X1050mm / LxlxH) – pentru
motociclete;
-
garaj pliabil Auto (dimensiuni: 5588x2600x2050mm / LxlxH) – pentru
mașini „mici”;
-
garaj pliabil SUV (dimensiuni: 5968X2800X2260mm / LxlxH) - așa cum
sugerează și numele, se adresează posesorilor de SUV și de limuzine (sau mașini
de clasă mare, în genul Audi A8, BMW seria 7 etc.).
Prelata impermeabilă este dintr-un material respirabil, iar scheletul
este făcut din țeavă galvanizată , rezistentă la rugină și foarte rigidă, ușor
de manevrat. (Nici ăștia de la SRI nu cred că-i întrebau câte i-am
întrebat eu. Săracii cred că au rămas cu sechele.)
Din păcate, garajul pliabil nu se poate amplasa în spatele
blocului pentru că, nu-i așa, la ce bătaie este acum pe locurile de parcare,
riști să rămâi cu garajul minune doar o amintire. Asta unu la mână, iar doi -
ai nevoie de spațiu de manevrare.
Sursă foto: Garaj pliabil |
”Prima
piedică a fost dimensiunea standard a locurilor de parcare, unde atât lățimea,
cât și lungimea nu permit desfășurarea garajului în interiorul parcărilor. Cu
atât mai mult cu cât și vecinii din stânga și dreapta mașinii cu garaj au
nevoie de spațiu să iasă din mașină. Este foarte cunoscută problema lovirii
ușilor de mașina parcată lângă a noastră. Deci da, necesită un anumit spațiu de
manevrare și mai ales de amplasare dacă vorbim de garajul Auto și SUV. De aici,
pot spune că aceste produse se adresează în principal celor care dețin curte,
spații proprii sau parcări mai mari”, susține Adrian.
Ei bine, garajul pliabil se fixează în ciment/beton/pământ
prin dibluri speciale și nu trebuie decât semi-rabatat pentru a scoate mașina
sau pentru a o închide înăuntru. Garajul se încuie, deci ar da ceva bătăi de
cap spărgătorilor de mașini. Pentru că nu este o construcție permanentă, se
poate reloca oriunde. Timpul de montare a garajului este de 1-2 ore, dar asta
depinde de câte pahare ai la bord sau dacă ai fost la cercetași și știi să
montezi un cort. Dacă nu, ghinion.
Deci,
dacă sunt ceva doritori printre voi, puteți procura garajul pliabil de la
Brașov prin comandă direct de AICI, sunând la
telefon - 0745 931 201 – Adrian sau la adresa de e-mail office@garajpliabil.ro.
Și
pentru că cireașa de pe tort întotdeauna se pune ultima, iată și prețurile:
Garajul
pliabil Motto - 1.249 RON (TVA inclus);
Garajul
pliabil Auto - 2.499 RON (TVA inclus) - transport inclus;
Garajul
pliabil SUV - 2.898 RON (TVA inclus) - transport inclus.
mi-a placut mult acest text, din toate punctele:hazliu ,interesant,practic.
RăspundețiȘtergere