luni, 26 februarie 2018

Avem de toate! Mai puțin bun simț ...

 M-am apucat de decorațiuni interioare. O singură zi și doar la mine în casă.
Ieri în timp ce-mi savuram cafeaua de dimineață, mi-am dat seama că deși am un perete numai geam, livingul meu nu e mai deloc luminat. Am mai luat o gură de cafea și m-am apucat de mutat. Masa de dining situată în dreptul geamului am mutat-o în partea opusă, canapeaua am împins-o mai spre geam, iar covorașele le-am mutat prin tot livingul.




Mândră de isprava mea, am realizat că tare mult mi-ar fi plăcut să am balcon în sufragerie. Și cum această variantă nu există din cauza imposibilității de a muta balustra, nu rămâne decât varianta de a schimba termopanul, astfel încât să se deschidă pe mijloc și nu pe lateral cum este acum.
Buuuuun. Mai iau o gură de cafea și mă apuc să gugălesc firme de tâmplărie pvc și aluminiu. Primul găsit primul sunat. Răspunde un domn pe acorduri de manele, hăhăieli și miros de mici.
- Dea.
- Bună ziua. Firma x?
- Dea.
- Sper să nu fi sunat într-un moment prost. M-ar interesa o ofertă de preț pentru un termopan la living. Menționez că vorbim de un geam de 4 metri lungime și vreo 2 înălțime cu deschidere pe mijloc. Aveți? Mă puteți ajuta?
- Avem de toate, dar nu azi!
- Adică?
- E duminică, în #%&@ mea.
Nici nu am mai apucat să-mi cer scuze că deja mi-a și închis telefonul în nas.
Mă înroșesc pe loc și mă așez cuminte pe canapea.
”Așa-ți trebuie, Cruello. Duminica lumea e liberă. Mureai dacă așteptai până mâine?”, mă cert singură.
Las telefonul jos din mână și butonez televizorul toată roșie în obraji de parcă cine știe ce tâmpenie am făcut. Apoi mă trăsnește.
Ia frână!!! Cum naiba își permite ăla să vorbească așa? Până la urmă sunt un posibil client. Putea foarte simplu să nu răspundă sau să mă roage să revin a doua zi cu un telefon. Îmi e greu să cred că și-ar permite un angajat să vorbească așa și concluzionez că eră ”ză bos”. Deci o viitoare reclamație era egal cu zero.
Și atunci am zis să fac un experiment. Sun la mai multe firme să cer oferte pentru termopane pentru a vedea cine mă tratează cel mai frumos și pe acela îl voi menționa aici.
Buuuun. Și încep.
1.    ”Ne pare rău. Astăzi nu avem program cu publicul. Vă rugăm reveniți mâine.” Asta cred că era instituție publică și nu am știut eu.
2.    Sună și sună și sună și sună.
3.    Abonatul Vodafone nu poate fi contactat.
4.    ”Vă rugăm să ne trimiteți un mail cu toate informațiile pentru a vă putea da o ofertă de preț.” Printre puținii drăguți.
5.   -Domniță dragă, dar așa tare ard geamurile dumitale? Nu sunt la birou. E târziu dacă ne auzim mâine?
-Nu ard chiar deloc la gerul ăsta de afară, doar că acum dispun de timp ca să mă ocup de acest aspect.
-Am înțeles domniță. Ia dați-mi niște măsurători.
-Fixe, fixe nu am. Vă pot spune cu aproximație.
-Păi no! Și cum vrei să-ți dau ofertă de preț exactă? Îți dau tot cu aproximație.
Cu nenea ăsta chiar am râs nițel în telefon. Îl puneam cap de listă, doar că am zis să mai încerc un ultimul telefon și atunci am ”cunoscut-o” pe Olivia.


După introducerile de rigoare începe o conversație foarte plăcută.
-         Îmi cer scuze că vă deranjez duminica. Știu că nu aveți program, dar acum printre 2 guri de cafea am timpul necesar.
-         Nicio problemă. Ne bem cafeaua împreună și rezolvăm și problema dumneavostră.
Hopaaa! Suspect de amabilă. Mă expediază imediat cu siguranță.
Olivia: - De unde sunteți?
Cruella: - Din Iași.
Olivia: - Aproape. Noi avem firma în Bacău. Suntem relativ noi pe piață. Este o afacere de familie. (Aha! Deci de aici amabilitatea excesivă. Când lucrezi pentru tine, altfel stă treaba. Apoi îmi aduc aminte de ”ză bos”. Nu se aplică peste tot.) Practic soțul se ocupă. Eu îl mai ajut din când în când.
În timp ce mă ține de vorbă la telefon și-mi cere informațiile necesare, îmi trimite pe mail poze cu ce aș avea nevoie și ce mi-ar putea oferi ei. 
Primesc pe lângă poze și o ofertă de preț, dar și ce mai oferă ei pe lângă. 





Nu știu dacă sunt scumpi sau ieftini pentru că nu am termen de comparație, dar la cum m-au tratat, nici nu știu dacă mai contează o diferență ”de câțiva lei”. Nu mi-am dorit niciodată să pun jaluzele la gemuri, dar acum parcă, parcă aș face ceva schimbări. Defapt nu se numesc jaluzele ci rolete zi-noapte. (Inculta de mine!)


Ca să închei, felicit pe această cale Panorama Ferestre pentru modul cum și-au tratat clienții. Nu m-au expediat, mi s-a vorbit la persoana a două, niciodată nu am fost tutuită, fiind promți și foarte amabili. I-am căutat și pe Facebook. Pagina e nouă și au chiar și un concurs. Fiind la început de drum, le doresc succes. Pe mine m-au câștigat de client.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu